Nov. 18, 2012

I torsdags var det nattöppet på centret jag jobbar på, fick jobba 17.00-24.15. Konstigt nog var det rätt så mycket folk, förstår inte riktigt att folk går och shoppar klockan 23.00 på en torsdag. Vi fick middag på jobbet och sen tårta som var såå sjukt god. Väldigt bra ob så det var värt att jobba så sent. Igår drack jag med jobbarkompisarna. Väldigt länge sen jag hade så kul! Älskar verkligen de jag jobbar med så himla sköna människor. Vi gick ut på krogen och däckade allihopa på soffan 9 på morgonen. Vi sov i två timmar och sen satte oss på ett fik och käka lyxfrukost. Det var dyrt men så värt! Julbelysningen har kommit upp här i Oslo och det är riktigt mysigt. Längtar till jul då jag kommer hem till min kära familj. Ska bli så kul och sen får jag mysa med sötaste kissemissen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0