.

Vad vore man utan musik, vi här i lägenheten har blivit lite beroende av Dancing In My Head med
Eric Turner. Har nu bott här i en månad, helt sjukt hur tiden går snabbt.. Jobbade stängning både fredag och lördag så skulle bli en lugn helg men det blev det inte. Allt blir så spontant här. I fredags träffade jag och Lina några killar från Strängnäs som bor här i Oslo, blev lite hemkänsla av att umgås med dem. Igår gick jag spontant på en hemmafest, träffade Viktor Krigholm och grabbarna jag och Stina umgicks med i måndags. Världen är verkligen liten! Ska spendera min söndag med att vila och kolla på massa serier.

1, Börjat kollat om Andra Avenyn, älskade den serien när den kom ut. 103 avsnitt på första säsongen...

2, Bild på mig och Stina när vi skulle på halloweenfesten för några veckor sen.

3, Advokat Dhelis Plass, busshållsplatsen jag stiger på och av. 

4, Vår nya familjemedlem, fick en tår när jag fick se vår lilla gulliga kattunge på skype. Riktigt kasst att jag inte är hemma, men i jul då ska det allt bli massa mys. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0