Dagis

Igår och i torsdags jobbade jag på ett dagis. Hade tre till femåringar och barn som pratar på norska är det gulligaste som finns. Gick i alla fall jättebra, och på två dagar lärde jag mig en hel del norska. Språket är så gulligt, tillexempel är kram klem. Sen var en av barnen en kopia av min storebror när han var liten. Såå sjukt söt, han hette Teo och gick runt med toapapper runt huvudet där det stod karate kid. Juste på tal om något helt annat så har jag fått jobb! På H&M, intervjun gick superbra och ville verkligen ha jobbet. Börjar på måndag och allt känns super!

 

Här är en bild på dagisets personalrum, och japp det är after eight som står på bordet och ja jag åt massa... Kan inte rå för det, godis i Norge är så sjukt dyrt så man får passa på när man får gratis. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0