H&M

Helt slut i kroppen efter andra dagen på jobbet, men man vänjer sig väl. Trivs hur bra som helst, personalen är ung och alla är väldigt trevliga och hjälpsamma. Fick en anställning på 80% på damavdelningen, dock så arbetar man på andra avdelningar också beroende på om folk är sjuka/borta. Imorgon ska jag tex jobba på herr. H&M butiken jag jobbar på är ganska stor och ligger i ett köpcentrum som ligger ungefär 10 minuter från där vi bor, så tar en promenad dit varje dag. Man jobbar antingen dag eller kväll vilket är utmärkt för då kan jag jobba på dagiset på dagen och sen gå till H&M när jag jobbar kväll. Kanske jobbigt men massa pengar in. Det jobbar fem svenskar på H&M vilket är lite extra kul och skönt för då förstår man exakt vad de säger, vissa på jobbet pratar verkligen så sjukt konstig norska. Ser ut som ett frågetecken ibland, men de skrattar bara. Den enda negativa sidan är att jag jobbar med kläder och ah skulle inte spendera pengar på kläder där var väl tänkt. Men blir väl svårt då jag inte bara får personalrabatt på H&M utan även monki och weekday. Här är två bilder, ena på köpcentrumet och andra på ingången till damavdelningen på H&M.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0