Jobb

Äntligen, varit rastlös och orolig över jobb i en vecka nu. Skulle ju vara så lätt att skaffa jobb i Norge, men äntligen så börjar intervjuerna rulla in. Förutom intervjun på klädbutiken igår så var jag också på intervju på ett lekland som snart ska öppna här i Oslo. Helt sinnessjukt hur stort och coolt det var. Kände mig som 7 igen och ville bara springa runt och leka med allt, var som en fantasivärld. Ångrar lite att jag inte tog kort på det men förhoppningsvis kommer jag återvända dit. Idag var jag på jobzone, ett bemanningsföretag och skrev in mig, när jag kom hem så ringde de direkt och frågade om jag ville vara vikarie på ett dagis imorgon, tackade ja. 150 kronor i timmen för att leka med barn, vilket jag älskar lät utmärkt. Sedan har jag intervju på H&M direkt efter jobbet imorgon blir intensivt men ska nog gå. Inte nog med det så ska jag provjobba på Vero Moda på lördag, det går bra nu! Tackar i alla fall google maps för sin existens, sidan har blivit min bästa vän, hade nog aldrig hittat här i Oslo utan den. Alla olika buss/spårvagns/tunnelbanelinjer som finns här, inte direkt som i Strängnäs där man bara använde 1 till dammen. Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig, ska upp sju imorgon.. Länge sen jag gick upp så tidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0