Oslo

Då var det dags för mig att skaffa en blogg. Får se hur det här går.. ska mest uppdatera för att de där hemma ska veta vad som händer mig här i Oslo, men av tidigare erfarenheter vet jag att blogga är inte riktig min grej men får försöka! Första veckan här i Oslo har varit toppen. Trivs förvånansvärt bra i lägenheten, känns som hemma. Har sökt jobb, gått på arbetsintervju, packat upp alla flyttlådor med massvis av mat. Dessutom har jag och Stina varit turister och kollat runt i Oslo, mysig stad som påminner mig lite om Uppsala och Göteborg.Nu ligger jag i soffan och kollar på norsk tv, samma program här som i Sverige fast i norsk version. Som tur så har norskar fallit för solsidan lika mycket som vi svenskar så de sänder nya säsongen här med!

Saknar er där hemma massa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0